Reklmacje

form
WYPEŁNIJ FORMULARZ

Wypełnij formularz reklamacyjny on-line znajdujący się na dole tej strony podając powód reklamacji.

online_support
CZEKAJ NA WIADOMOŚĆ

W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas zgłoszenia, zostaniesz poinformowany o decyzji dotyczącej Twojej reklamacji.

Zwroty

Zgodnie z zapisami Ustawy o Prawach Konsumenta (art 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U.2014 r. poz.827) masz możliwość odesłania zakupionego towaru (odstąpienie od umowy) lub wymiany na inny dostępny w ofercie. W ciągu 14 dni poinformuj nas o rezygnacji lub chęci wymiany i odeślij wraz z dowodem zakupu nieuszkodzony produkt na adres wskazany poniżej. Produkt powinien zostać odpowiednio zapakowany, zapewniając brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

form
WYPEŁNIJ FORMULARZ

Wypełnij formularz zwrotu on-line, który znajduje się na dole tej strony.

delivery_food
SPAKUJ I WYŚLIJ

Spakowany towar nie posiadający śladów użytkowania wraz z dowodem zakupu dobrze spakuj. W ciągu 14 dni wyślij paczkę na adres: Dziewiąte Piętro Katarzyna Matyszczak, ul. Remiszewska 20/46, 03-550 Warszawa

online_support
CZEKAJ NA WIADOMOŚĆ

Zgodnie z obowiązującym prawem rękojmi, w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki zostaniesz poinformowany o decyzji. Po pozytywnym rozpatrzeniu Twojej sprawy na podany w formularzu numer konta zostaną zwrócone koszty zakupu towaru.

FORMULARZ REKLAMACJI / ZWROTU


 Reklamacja Zwrot







Odeślij zamówiony przedmiot wraz z dowodem zakupu na adres:
Dziewiąte Piętro Katarzyna Matyszczak, ul. Remiszewska 20/46, 03-550 Warszawa